Infopad

Samla bostadshusets entréinformation och kommunicera med hyresgäster via Bonexas digitala informationsskärm.
Infopad används som entréportal där digitalt våningsregister och information från styrelsen exponeras på upplyst digital skärm.
Skala information från organisationens samtliga hyresgäster till specifika bostadshus eller enskilda hushåll. Entrévyn administreras enkelt från kontoret, tåget eller flyget via administratörens konto på Bonexas webbportal. Den digitala informationstavlan reducerar kostnader för kommunikation och transport och höjer anseendet på trapphuset. 

Kommunikation

Infopaden innehåller två kommunikationskanaler, organisationsinformation och bostadsinformation.
Organisationsinformationen är kanalen för den information som fastighetsbolaget vill sända ut till samtliga bestånd. Dela information som berör alla hyresgäster, såsom semestertiderna på kontoret eller nya uppdateringar på hemsidan.

Bostadsinformationen är den information som berör det enskilda bostadshusets medlemmar. Administratören förmedlar information med mindre arbete och ökad effekt. Boende tar del av informationen på skärmen i entrén eller via en notis om meddelande i mobilen. Administratören hanterar Infopaden via sitt personliga konto på Bonexas webbportal. Välj aktuellt bostadshus och skriv önskat meddelande, svårare än så är det inte.

Digitalt våningsregister

Utöver en modern och digital presentation reduceras även arbetstid och kostnader för transport med digitala våningsregister. Våningsregistret justeras vid in – & ut flytt direkt på kontoret, tåget eller hemifrån. Administratören hanterar våningsregistret via sitt konto på Bonexas webbportal, www.bonexa.se.

Bokning

Boende loggar in på Infopaden med en personlig fyrsiffrig kod. Väl inloggad får boende en tydlig överblick över lediga & bokade tider i kalendern. För att boka väljer användaren datum, önskat tidsintervall och trycker därefter “boka”. En manual hängs upp i anslutning till Infopaden med information om hur bokning utförs.

Infopaden underlättar för de äldre i bostadshuset då de slipper ta sig till källarplan för att boka sin tvättid. De kan även ringa in via vår telefontjänst och boka tvättid samt andra resurser såsom bastu och föreningslokal. Den yngre generationen bokar förslagsvis gemensamma resurser via appen, surfplattan, PC eller via Infopad.  

Vi erbjuder en lösning som passar alla!